Factors determining marketing efforts in inpatient hospices in Poland
Biblioteka Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu
24 paź 2015
24 paź 2015
2 606
2557
https://www.wbc.poznan.pl/publication/457980
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Lewicka-Rabska Agnieszka, 2014, Czynniki kształtujące działania marketingowe hospicjów stacjonarnych w Polsce | 24 paź 2015 |
Garczarczyk, Józef
Józef Torliński (1911-1968) - lekarz; doktor nauk medycznych; stypendysta Starostwa Krajowego Pomorskiego
Hospicjum Chrześcijańskie (Poznań)
Zwoździakowa-Trawińska, Helena Wrzosek, Adam (promotor)
Lewicka-Kaczorowska, Irena Schilling-Siengalewicz, Sergiusz (promotor)
Liwerska Aneta Magowska Anita (red.) Pękacka–Falkowska Katarzyna (red.) Owecki Michał (red.)
Przybylski, Zygmunt Chrościelewski, Edmund Jan (promotor)