Factors determining marketing efforts in inpatient hospices in Poland
Biblioteka Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu
24 paź 2015
24 paź 2015
2 560
2505
https://www.wbc.poznan.pl/publication/457980
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Lewicka-Rabska Agnieszka, 2014, Czynniki kształtujące działania marketingowe hospicjów stacjonarnych w Polsce | 24 paź 2015 |
Liwerska Aneta Magowska Anita (red.) Pękacka–Falkowska Katarzyna (red.) Owecki Michał (red.)
Konieczna Seweryna Magowska Anita (red.) Pękacka–Falkowska Katarzyna (red.) Owecki Michał (red.)
Halasz Jacek Magowska Anita (red.) Pękacka–Falkowska Katarzyna (red.) Owecki Michał (red.)
Barański Jarosław Strządała Agata Magowska Anita (red.) Pękacka–Falkowska Katarzyna (red.) Owecki Michał (red.)
Garczarczyk, Józef
Wasilewski, Henryk Zwoliński, Tadeusz (promotor)