Opis w katalogu Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Lewicki, Marcin ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Lewicki, Marcin
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
22 lis 2023
21 lut 2013
28 191
26815
https://www.wbc.poznan.pl/publication/307099
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Lewicki, Marcin, 2012, Instrumenty tworzenia wartości dla klienta w handlu elektronicznym | 22 lis 2023 |
Wyższa Szkoła Handlowa w Poznaniu
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Poznaniu Smoliński, Stanisław (red.)
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Poznaniu Domański, Ryszard (red.)
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Poznaniu Domański, Ryszard (red.)
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu Lewicki, Zdzisław (red.) Robaszkiewicz, Kazimierz (red.)
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Poznaniu Domański, Ryszard (red.)
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Poznaniu Domański, Ryszard (red.)