Opis w katalogu Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Lewicki, Marcin ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Lewicki, Marcin
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
22 lis 2023
21 lut 2013
26 856
25638
https://www.wbc.poznan.pl/publication/307099
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Lewicki, Marcin, 2012, Instrumenty tworzenia wartości dla klienta w handlu elektronicznym | 22 lis 2023 |
Nowak, Hanna Rekowski, Marek (promotor)
Rogala, Anna Pilarczyk, Bogna (promotor)
Mroczek, Katarzyna Dagmara Gorynia, Marian (promotor) Dzikowska, Marlena (promotor pomocniczy)
Adamek, Marian Sobolewski, Henryk (promotor)
Bryl, Łukasz Rynarzewski, Tomasz (promotor) Mińska-Struzik, Ewa (promotor pomocniczy)
Gorynia, Marian Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Gorynia, Marian Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Gorynia, Marian Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu