Przejdź do menu głównego
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści
Przejdź do stopki
pl
en
en
pl
Kontrast
Udostępnij
Zaloguj się
pl
en
en
pl
Zaloguj się
Kontrast
Udostępnij
Powrót
O Projekcie
O Projekcie
Opis projektu
Najczęściej zadawane pytania
Kontakt
Informacje techniczne
Statystyki
Indeksy
Indeksy
Tytuł
Wariant tytułu
Tytuł serii
Tytuł publikacji grupowej
Tytuł projektu badawczego
Numer serii
Tom
Liczba tomów
Liczba stron
Twórca
Współtwórca
Nazwiska powiązane
Temat i słowa kluczowe
Zakres przestrzenny
Zakres czasowy
Tagi
Dziedzina, dyscyplina, subdyscyplina
Problemy badawcze
Kategorie społeczne, których dotyczy dokument
Obszary tematyczne
Pozostałe tagi
Towarzyszące wydarzenia historyczne
Postacie życia społ.-polit. występujące w tekście
Opis
Abstrakt
Informacje o stopniu naukowym, zawodowym
Uzyskany tytuł
Jednostka nadająca tytuł
Dziedzina wg OECD
Dyscyplina wg KBN
Spis treści
Wydawca
Miejsce wydania
Numer wydawniczy
Typ obiektu
Identyfikator
Sygnatura
ISBN/ISSN
DOI
Język
Powiązania
Tytuł następny
Tytuł poprzedni
Link do katalogu biblioteki
Seria wydawnicza
Jest częścią
Numer zespołu archiwalnego
Nazwa zespołu archiwalnego
Zakres
Udostępniane przez
Format
Data utworzenia lub wydania
Data wydania
Data utworzenia
Data modyfikacji
Prawa
Prawa dostępu
Podmioty dysponujące prawami autorskimi do badań
Zakres anonimizacji
Regulaminy, przepisy
Licencja
Właściciel praw
Digitalizacja
Sposób pozyskania
Sponsor digitalizacji
Lokalizacja oryginału
Archiwum
Miejsce w archiwum
Dodatkowe informacje
URL
Dodatkowe informacje administracyjne
Format obiektu cyfrowego
Zakres czasowy powstania dokumentu
Zakres przestrzenny powstania dokumentu
Informacje o badaniu
Historia przeglądania
Historia przeglądania
Obiekty
Kolekcje
Wielkopolska Biblioteka Cyfrowa
udostępnia 419 989 obiektów cyfrowych
Pole wyszukiwania
Wyszukiwanie zaawansowane
?
Strona główna
|
O Projekcie
|
Rozprawy doktorskie i habilitacyjne
Rozprawy doktorskie i habilitacyjne
Akademia Muzyczna w Poznaniu
D'Aloi Giuseppe; Włoskie bel canto w twórczości fortepianowej Franciszka Liszta; od wczesnych transkrypcji, parafraz i reminiscencji - do Parafrazy koncertowej na tematy z opery Ernani Giuseppe Verdiego
Danel Katarzyna; Synergia zróżnicowanych elementów: wokalno-instrumentalnej muzyki sakralnej i kompozycji elektroakustycznych z nurtu soundscape w Officium na sopran, tenor, chór mieszany, orkiestrę i ścieżki dźwiękowe
Dondalski Maksym; Sonaty na skrzypce i fortepian Krzysztofa Pendereckiego w świetle tożsamych gatunkowo dzieł powstałych w drugiej połowie dwudziestego wieku - perspektywa wykonawcza
Gołębiowska Paulina; Współczesne urządzenia elektroniczne jako środek do wzbogacenia możliwości interpretacyjnych wokalisty jazzowego
Górniok Dariusz; Sonofreski na orkiestrę smyczkową i klawesyn obligato – współczesna wizja barokowego brzmienia
Książczyk Kinga; Etiuda w literaturze fortepianowej kompozytorów rosyjskich pierwszej połowy XX wieku
Kulisiewicz Zofia; Utwory zapomniane. Niełatwe losy i promocja polskiej muzyki wiolonczelowej na estradach światowych, na przykładzie wybranych sonat na wiolonczelę i fortepian pierwszej połowy XX wieku
Lis Kamil; Zagadnienia interpretacji toccat Johanna Jacoba Frobergera. Analiza stylu kompozytorskiego w kontekście ówczesnej twórczości klawiszowej
Mazur Marek; Cykle fortepianowe Roberta Schumanna w kontekście twórczości literackiej Jeana Paula Richtera i Ernesta Theodora Amadeusa Hoffmanna
Meisinger Krzysztof; Różnorodność stylów i środków wyrazu w twórczości Astora Piazzolli na przykładzie jego 5 utworów w opracowaniu Bernarda Chmielarza na gitarę i orkiestrę smyczkową
Pankowiak Jakub; Passacaglia w twórczości organowej kompozytorów XIX i XX wieku w odniesieniu do Passacaglii c-moll BWV 582 Jana Sebastiana Bacha
Pawlik Piotr; Obszary muzycznej ekspresji - formotwórcza rola sonorystyki w kompozycji Seven Wonders of the World na orkiestrę
Raczyńska Sławomira; Kompozycje Wacława z Szamotuł jako źródło inspiracji dla chóralnej twórczości polskich kompozytorów początku XXI wieku
Ranganathan Théo; Ewolucja środków pianistycznych stosowanych przez Franza Liszta na przykładzie dwóch cykli etiud S. 136 i S. 139
Stawicka Urszula; Od Sweelincka do Reinckena. Kształtowanie się form wariacyjnych na przykładzie wybranych kompozycji mistrzów Północnoniemieckiej Szkoły Organowej
Tchórzewska Magdalena; Hans Gál - nieodkryty romantyk XX wieku. Wpływ historii na losy i twórczość kompozytora na podstawie wybranych utworów: „Impromptu na altówkę i fortepian", „Sonaty op. 101 na altówkę i fortepian" oraz „Suity op. 102a na altówkę i fortepian"
Tyrcha Dagmara; A man of letters. Charles Burney – podróżnik, historyk muzyki, pedagog i kompozytor. Analiza twórczości w oparciu o wybrane przykłady utworów klawesynowych
Wesołowski Tomasz; Etienne Ozi - 42 Caprices - droga do doskonalenia techniki wykonawczej na fagocie oraz poznania stylu epoki
Wilma Damian; „Boska wola” Łukasza Godyli jako przykład dzieła inspirowanego folklorem kaszubskim na tle twórczości innych polskich kompozytorów
Wizjan Julia; Idea cykliczności w twórczości Romana Maciejewskiego na przykładzie Tryptyku, Pianoduo concertante oraz Sonaty na skrzypce i fortepian
Zalesińska Lilianna; Pieśni na mezzosopran z towarzyszeniem fortepianu w twórczości wybranych współczesnych polskich kompozytorek
Ziółkowska Anna Maria; Specyfika komponowania dla muzyków-amatorów na przykładzie partytury „Mapy"
Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'.
Więcej informacji
Rozumiem