Marketing management of relationships with oncological patients
Rada Awansów Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
19 gru 2024
19 gru 2024
2
https://www.wbc.poznan.pl/publication/646864
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Kania, Marcin Mikołaj, 2023, Marketingowe zarządzanie relacjami z pacjentami onkologicznymi | 19 gru 2024 |
Skoczylas, Piotr Wanat, Tomasz (promotor)
Deszczyński Bartosz
Siennicka, Magdalena Schroeder, Jerzy (promotor) Deszczyński, Bartosz (promotor pomocniczy)
Perkowski, Bartosz Abramowicz, Witold (promotor) Filipowska, Agata (promotor pomocniczy)
Przydróżny, Filip Lisowski, Jacek (promotor)
Chomicki, Michał Cyfert, Szymon (promotor) Dolata, Magdalena (promotor pomocniczy)
Pisula, Ewa Florek, Magdalena (promotor)