Young customers’ explicit and implicit attitude towards retailers’ private label products
Rutkowski, Ireneusz (promotor) ; Tarka, Piotr (promotor pomocniczy)
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Garczarek-Bąk, Urszula ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
22 lis 2023
28 cze 2017
13 322
12370
https://www.wbc.poznan.pl/publication/512465
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Garczarek-Bąk, Urszula, 2017, Jawne i utajone postawy młodych konsumentów wobec produktów marek własnych sieci handlowych | 22 lis 2023 |
Steciuk, Hanna Zwierno, Teresa
Antoniak, Marcin Ciechomski, Wiesław (promotor)
Kuczyńska, Anna Ankiel, Magdalena (promotor) Stachowiak-Krzyżan, Magda (promotor pomocniczy)
Szymkowiak, Andrzej Borusiak, Barbara (promotor) Pierański, Bartłomiej (promotor pomocniczy)
Mycka, Michał Białowąs, Sylwester (promotor)
Szaban, Marta Stefańska, Magdalena (promotor) Beręsewicz, Maciej (promotor pomocniczy)
Disterheft, Aneta Jerzyk, Ewa (promotor)