Sygnatura w Katalogu Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu S 4221
Sempruch Katarzyna ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Katarzyna, Sempruch ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Nov 22, 2023
Dec 1, 2010
34 551
32391
https://www.wbc.poznan.pl/publication/141648
| Edition name | Date |
|---|---|
| Sempruch Katarzyna, 2010, Marka w kształtowaniu zachowań nabywczych konsumentek odzieży segmentu fast fashion | Nov 22, 2023 |
Garczarek-Bąk, Urszula Rutkowski, Ireneusz (promotor) Tarka, Piotr (promotor pomocniczy)
Osuch Justyna
Bartkowiak, Piotr (red.)
Bartkowiak, Paweł