Marka w kształtowaniu zachowań nabywczych konsumentek odzieży segmentu fast fashion
Twórca: Data wydania: Wydawca: Miejsce wydania: Opis:Sygnatura w Katalogu Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu S 4221
Temat i słowa kluczowe:marka ; zachowania nabywców ; rynek odzieży
Język: Udostępniane przez:Sempruch Katarzyna ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Typ obiektu: Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Katarzyna, Sempruch ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Format obiektu cyfrowego: