The absorption of innovation and development strategies of large specialized stores
Ciechomski, Wiesław (promotor)
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Pawłowski, Tomasz ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
22 lis 2023
4 cze 2018
4 412
4105
https://www.wbc.poznan.pl/publication/533966
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Pawłowski, Tomasz, 2018, Absorpcja innowacji a strategie rozwoju wielkopowierzchniowych sklepów specjalistycznych | 22 lis 2023 |
Koszel, Maciej Bartkowiak, Piotr (promotor) Brzozowski, Maciej (promotor pomocniczy)
Czyżewska Dorota
Paul, Hubert Urbanowska-Sojkin, Elżbieta (promotor) Bartkowiak, Paweł (promotor pomocniczy)
Janicki, Marcin Cyfert, Szymon (promotor) Roszyk-Kowalska, Gabriela (promotor pomocniczy)
Kowalski, Paweł Cyfert, Szymon (promotor)
Rajewska, Katarzyna Cyfert, Szymon (promotor) Chomicki, Michał (promotor pomocniczy)
Grzegorczyk, Tomasz Śliwiński, Rafał (promotor)
Dymitrowski, Adam Fonfara, Krzysztof (promotor)