Determinants of consumers’ acceptance of autonomous products
Wydział Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Grzegorczyk, Tomasz ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
22 lis 2023
11 paź 2018
24
23
https://www.wbc.poznan.pl/publication/542761
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Grzegorczyk, Tomasz, 2018, Determinanty akceptacji produktów autonomicznych przez konsumentów | 22 lis 2023 |
Olejniczak Tomasz
Szymańska, Dorota Garczarczyk, Józef (promotor) Olejnik, Iwona (promotor pomocniczy)
Szymkowiak, Andrzej Borusiak, Barbara (promotor) Pierański, Bartłomiej (promotor pomocniczy)
Pestka, Paula Mruk, Henryk (promotor)
Grzywińska, Dominika Mruk, Henryk (promotor)
Kuczyńska, Anna Ankiel, Magdalena (promotor) Stachowiak-Krzyżan, Magda (promotor pomocniczy)