Determinants of consumers’ acceptance of autonomous products
Wydział Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Grzegorczyk, Tomasz ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Nov 22, 2023
Oct 11, 2018
30
23
https://www.wbc.poznan.pl/publication/542761
| Edition name | Date |
|---|---|
| Grzegorczyk, Tomasz, 2018, Determinanty akceptacji produktów autonomicznych przez konsumentów | Nov 22, 2023 |
Olejniczak Tomasz
Szymańska, Dorota Garczarczyk, Józef (promotor) Olejnik, Iwona (promotor pomocniczy)
Szymkowiak, Andrzej Borusiak, Barbara (promotor) Pierański, Bartłomiej (promotor pomocniczy)
Pestka, Paula Mruk, Henryk (promotor)
Wieczerzycki, Marcin Fonfara, Krzysztof (promotor) Małys, Łukasz (promotor pomocniczy)