The influence of packaging attributes on e-consumers' purchase intention
Rada Awansów Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
28 lis 2024
28 lis 2024
0
https://www.wbc.poznan.pl/publication/644569
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Woźniak, Marta, 2024, Wpływ atrybutów opakowania na intencje zakupowe e-konsumentów | 28 lis 2024 |
Kuczyńska, Anna Ankiel, Magdalena (promotor) Stachowiak-Krzyżan, Magda (promotor pomocniczy)
Pestka, Paula Mruk, Henryk (promotor)
Jankowiak-Kaczmarek, Agnieszka Bartosik-Purgat, Małgorzata (promotor) Puślecki, Łukasz (promotor pomocniczy)
Towarnicka Małgorzata
Mycka, Michał Białowąs, Sylwester (promotor)
Bukowska-Skwarek, Magdalena Sojkin, Bogdan (promotor) Ankiel, Magdalena (promotor)
Januszewski, Piotr Długosz, Jan (promotor)
Majewska, Paulina Ankiel, Magdalena (promotor) Mruk-Tomczak, Dobrosława (promotor pomocniczy)