Object

Title: 21. 1884

Creator:

Królewskie Gimnazjum (Inowrocław)

Publication date:

1884

Title execution:

Königliches Gymnasium zu Inowrazlaw... : zu der ... stattfindenden öffentlichen Prüfung aller Klassen sowie zu der Entlassung der Abiturienten ladet die Angehöringen der Schüler und alle Freunde der Anstalt im Namen des Lehrer-Kollegiums ; ... Jahresbericht des Königlichen Gymnasiums zu Inowrazlaw

Description:

Rocz. ; 10(1873)- Jber.41(1904). ; Liczne zm. w podtytułach. ; Czcionka gotycka. ; Od Jber. 21(1884) / dyrektor Ernst Eichner. ; Od 12(1875) zm. nazwy m. wyd.: Inowrazlaw. ; Niektóre roczniki mają dodatek. ; Estr. XIX wyd. 2, t. 12, s. 94-96

Publisher:

H. Olawski,

Place of publication:

Inowrazlaw

Signature:

11032. II

Next title:

Jahresbericht des Königlichen Gymnasiums zu Hohensalza : Ostern ... (1905-1919)

Previous title:

... Jahresbericht des Königlichen Gymnasiums zu Inowraclaw : wodurch zu der ... stattfindenden öffentlichen Prüfung der Schüler ergebenst einladet Theodor Bernhard Günther... (1870-1872)

Rights:

domena publiczna

Access rights:

dla wszystkich bez ograniczeń

Digitisation:

Biblioteka Poznańskiego Towarzystwa Przyjaciół Nauk

Digitisation sponsor:

Digitalizacja rękopisów, druków i czasopism ze zbiorów Biblioteki PTPN i ich udostępnienie w Wielkopolskiej Bibliotece Cyfrowej - kontynuacja - zadanie finansowane w ramach umowy nr 580/P-DUN/2018 ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę.

Location of original object:

Biblioteka Poznańskiego Towarzystwa Przyjaciół Nauk

Digital object format:

image/x.djvu

Object collections:

Last modified:

May 15, 2019

In our library since:

May 15, 2019

Number of object content hits:

60

Number of object content views in DjVu format

50

All available object's versions:

https://www.wbc.poznan.pl/publication/549668

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Edition name Date
21. 1884 May 15, 2019
×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information