Evaluation of Communication Strategies of Global Brands in the Persian Gulf States
Wydział Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Chęś, Agnieszka ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Jun 4, 2018
Jun 4, 2018
19
9
https://www.wbc.poznan.pl/publication/533968
Edition name | Date |
---|---|
Chęś, Agnieszka, 2017, Ocena strategii komunikacji marek globalnych w krajach Zatoki Perskiej | Jun 4, 2018 |
Szymczak, Filip Śliwiński, Rafał (promotor)
Stachowiak, Magda Ankiel, Magdalena (promotor)
Wieczerzycki, Marcin Fonfara, Krzysztof (promotor) Małys, Łukasz (promotor pomocniczy)
Roszak, Joanna Mruk, Henryk (promotor)
Szydelski, Stanisław (oprac.), Rychter, Witold (oprac), Wroczyński, Jan (oprac.),
Gawrońska-Błaszczyk, Anna Szymczak, Maciej (promotor) Majchrzak-Lepczyk, Justyna (promotor pomocniczy)