Evaluation of Communication Strategies of Global Brands in the Persian Gulf States
Wydział Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Chęś, Agnieszka ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
4 cze 2018
4 cze 2018
19
9
https://www.wbc.poznan.pl/publication/533968
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Chęś, Agnieszka, 2017, Ocena strategii komunikacji marek globalnych w krajach Zatoki Perskiej | 4 cze 2018 |
Szymczak, Filip Śliwiński, Rafał (promotor)
Wieczerzycki, Marcin Fonfara, Krzysztof (promotor) Małys, Łukasz (promotor pomocniczy)
Stachowiak, Magda Ankiel, Magdalena (promotor)
Roszak, Joanna Mruk, Henryk (promotor)
Szydelski, Stanisław (oprac.), Rychter, Witold (oprac), Wroczyński, Jan (oprac.),
Gawrońska-Błaszczyk, Anna Szymczak, Maciej (promotor) Majchrzak-Lepczyk, Justyna (promotor pomocniczy)