Young customers’ explicit and implicit attitude towards retailers’ private label products
Rutkowski, Ireneusz (promotor) ; Tarka, Piotr (promotor pomocniczy)
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Garczarek-Bąk, Urszula ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
22 lis 2023
28 cze 2017
11 992
11187
https://www.wbc.poznan.pl/publication/512465
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Garczarek-Bąk, Urszula, 2017, Jawne i utajone postawy młodych konsumentów wobec produktów marek własnych sieci handlowych | 22 lis 2023 |
Szymkowiak, Andrzej Borusiak, Barbara (promotor) Pierański, Bartłomiej (promotor pomocniczy)
Kuczyńska, Anna Ankiel, Magdalena (promotor) Stachowiak-Krzyżan, Magda (promotor pomocniczy)
Antoniak, Marcin Ciechomski, Wiesław (promotor)
Steciuk, Hanna Zwierno, Teresa
Mycka, Michał Białowąs, Sylwester (promotor)
Disterheft, Aneta Jerzyk, Ewa (promotor)