Marketing w zarządzaniu firmą handlową
Twórca:Sławińska Maria Urbanowska-Sojkin Elżbieta
Temat i słowa kluczowe:zarządzanie ; przedsiębiorstwo handlowe ; informacja marketingowa ; marketing
Wydawca:Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne
Miejsce wydania: Typ obiektu: Udostępniane przez:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Urbanowska-Sojkin Elżbieta ; Sławińska Maria
Data wydania: Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Sławińska, Maria
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Format obiektu cyfrowego: