Country of origin effect in young consumers' purchasing decisions on international markets
Wariant tytułu:Efekt kraju pochodzenia w decyzjach zakupowych młodych konsumentów na rynkach międzynarodowych
Twórca: Współtwórca:Bartosik-Purgat, Małgorzata (promotor) ; Grzegorczyk, Tomasz (promotor pomocniczy)
Data wydania: Wydawca:Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Miejsce wydania: Jednostka nadająca tytuł:Rada Awansów Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Temat i słowa kluczowe:purchasing decisions ; country of origin effect ; young consumers ; generation Z
Język: Udostępniane przez:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Typ obiektu: Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału: