The meaning of social capital in creating the internal image of the organization
Stefańska, Magdalena (promotor)
Rada Awansów Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Oct 24, 2023
Oct 24, 2023
108
https://www.wbc.poznan.pl/publication/625112
| Edition name | Date |
|---|---|
| Chomiuk, Agnieszka, 2023, Znaczenie kapitału społecznego dla kształtowania wizerunku wewnętrznego organizacji | Oct 24, 2023 |
Kwiecińska, Karolina Kamela-Sowińska, Aldona (promotor) Piechocka-Kałużna, Agnieszka (promotor pomocniczy)
Rogala, Anna Pilarczyk, Bogna (promotor)
Pawlak, Agnieszka Gaweł, Aleksandra (promotor) Pietrzykowski, Maciej (promotor pomocniczy)
Bousrih, Lobna Malaga, Krzysztof (promotor) Kliber, Paweł (promotor pomocniczy)
Kukowska Katarzyna
Waligóra, Anna Zboroń, Halina (promotor) Schmidt, Joanna (promotor pomocniczy)
Sławecki Bartosz