Znaczenie kapitału społecznego dla kształtowania wizerunku wewnętrznego organizacji
Wariant tytułu:The meaning of social capital in creating the internal image of the organization
Twórca: Współtwórca:Stefańska, Magdalena (promotor)
Jednostka nadająca tytuł:Rada Awansów Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Temat i słowa kluczowe:kapitał społeczny ; wizerunek wewnętrzny ; kapitał niematerialny ; komunikacja wewnętrzna
Miejsce wydania: Wydawca:Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Typ obiektu: Język: Data wydania: Udostępniane przez:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału: