Wpływ doświadczenia związanego z korzystaniem z gier wideo na decyzje konsumenckie graczy
Wariant tytułu:Impact of gameplay experience on video game players' consumer decisions
Twórca: Współtwórca:Białowąs, Sylwester (promotor)
Data wydania: Wydawca:Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Miejsce wydania: Jednostka nadająca tytuł:Rada Awansów Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Temat i słowa kluczowe:gry wideo ; gry komputerowe ; proces zakupowy ; zachowania konsumenckie ; dobra doświadczalne ; dobra hedoniczne
Język: Udostępniane przez:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Typ obiektu: Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału: