Exploring features of paintings for modelling preferences of buyers on the Polish art market
Wariant tytułu:Badanie cech obrazów na potrzeby modelowania preferencji nabywców na polskim rynku sztuki
Twórca: Współtwórca:Abramowicz, Witold (promotor) ; Filipowska, Agata (promotor pomocniczy)
Data wydania: Wydawca:Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Miejsce wydania: Jednostka nadająca tytuł:Rada Awansów Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Temat i słowa kluczowe:polish art market ; hedonic indices ; colour analysis ; image processing ; colour quantisation ; data science ; polski rynek sztuki ; indeksy hedoniczne ; analiza kolorów ; przetwarzanie obrazów ; kwantyzacja kolorów
Język: Udostępniane przez:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Typ obiektu: Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału: