Wykorzystanie innowacji marketingowych w budowaniu przewagi konkurencyjnej stacji paliw w Polsce
Wariant tytułu:The use of marketing innovations in creating the competitive advantage of petrol stations in Poland
Twórca: Współtwórca: Jednostka nadająca tytuł:Wydział Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Temat i słowa kluczowe:innowacje marketingowe ; przewaga konkurencyjna ; stacje paliw ; handel detaliczny
Miejsce wydania: Wydawca:Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Typ obiektu: Język: Data wydania: Udostępniane przez:Zawadzki, Tomasz ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Format obiektu cyfrowego: