Determinants of consumers’ acceptance of autonomous products
Wydział Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Grzegorczyk, Tomasz ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
22 lis 2023
11 paź 2018
30
23
https://www.wbc.poznan.pl/publication/542761
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Grzegorczyk, Tomasz, 2018, Determinanty akceptacji produktów autonomicznych przez konsumentów | 22 lis 2023 |
Olejniczak Tomasz
Szymańska, Dorota Garczarczyk, Józef (promotor) Olejnik, Iwona (promotor pomocniczy)
Szymkowiak, Andrzej Borusiak, Barbara (promotor) Pierański, Bartłomiej (promotor pomocniczy)
Pestka, Paula Mruk, Henryk (promotor)
Wieczerzycki, Marcin Fonfara, Krzysztof (promotor) Małys, Łukasz (promotor pomocniczy)