Międzynarodowe public relations jako narzędzie konkurencyjności gospodarki na przykładzie Polski
Twórca: Współtwórca:Deszczyński, Przemysław (promotor) ; Gołata, Krzysztof (promotor pomocniczy)
Temat i słowa kluczowe:public relations ; reputacja państwa ; ekonomia informacji ; komunikowanie międzynarodowe ; konkurencyjność gospodarki
Zakres przestrzenny: Jednostka nadająca tytuł:Wydział Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wydawca:Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Miejsce wydania: Typ obiektu: Język: Udostępniane przez:Leszczyński, Marcin ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Data wydania: Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Format obiektu cyfrowego: