Rola nowych mediów w kształtowaniu zachowań współczesnych konsumentów na rynku międzynarodowym
Title execution:The role of new media in shaping contemporary consumer behavior on international market
Creator: Contributor:Fonfara, Krzysztof (promotor) ; Małys, Łukasz (promotor pomocniczy)
Subject and Keywords:zachowania konsumentów ; nowe media ; internet ; media społecznościowe ; upodmiotowienie konsumentów ; sieci relacji ; B2C
Faculty giving degree:Wydział Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Publisher:Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Place of publication: Object type: Language: Rights Management:Wieczerzycki, Marcin ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Publication date: Rights: Access rights:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
License:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Rights holder:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Digitisation:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Location of original object:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Digital object format: