Rola nowych mediów w kształtowaniu zachowań współczesnych konsumentów na rynku międzynarodowym
Wariant tytułu:The role of new media in shaping contemporary consumer behavior on international market
Twórca: Współtwórca:Fonfara, Krzysztof (promotor) ; Małys, Łukasz (promotor pomocniczy)
Temat i słowa kluczowe:zachowania konsumentów ; nowe media ; internet ; media społecznościowe ; upodmiotowienie konsumentów ; sieci relacji ; B2C
Jednostka nadająca tytuł:Wydział Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wydawca:Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Miejsce wydania: Typ obiektu: Język: Udostępniane przez:Wieczerzycki, Marcin ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Data wydania: Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Format obiektu cyfrowego: