The influence of relationship with the users on innovativeness of hotel companies
Gołembski, Grzegorz (promotor) ; Olszewski, Marcin (promotor pomocniczy)
Wydział Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Kowalczyk, Barbara ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Nov 22, 2023
Jul 4, 2017
1 202
1128
https://www.wbc.poznan.pl/publication/512985
Edition name | Date |
---|---|
Kowalczyk, Barbara, 2017, Wpływ relacji z użytkownikami na innowacyjność przedsiębiorstw hotelarskich | Nov 22, 2023 |
Olszewski Marcin
Staszków, Michał Stępień, Beata (promotor)
Mozalewski, Marek Przybylska-Kapuścińska, Wiesława (promotor)
Bielicki, Marcin Perez, Katarzyna (promotor)
Nowakowska, Klaudyna Niezgoda, Agnieszka (promotor) Markiewicz, Ewa (promotor pomocniczy)
Lepkowska, Emilia Popławska, Karolina
Wojewoda, Dorota