Wpływ relacji z użytkownikami na innowacyjność przedsiębiorstw hotelarskich
Wariant tytułu:The influence of relationship with the users on innovativeness of hotel companies
Twórca: Współtwórca:Gołembski, Grzegorz (promotor) ; Olszewski, Marcin (promotor pomocniczy)
Temat i słowa kluczowe:innowacyjność ; użytkownicy ; branża hotelarska ; przedsiębiorstwa hotelarskie ; relacje z użytkownikami ; user-driven innovation
Jednostka nadająca tytuł:Wydział Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wydawca:Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Miejsce wydania: Typ obiektu: Język: Udostępniane przez:Kowalczyk, Barbara ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Data wydania: Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Format obiektu cyfrowego: