The influence of relationship with the users on innovativeness of hotel companies
Gołembski, Grzegorz (promotor) ; Olszewski, Marcin (promotor pomocniczy)
Wydział Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Kowalczyk, Barbara ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
22 lis 2023
4 lip 2017
1 240
1166
https://www.wbc.poznan.pl/publication/512985
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Kowalczyk, Barbara, 2017, Wpływ relacji z użytkownikami na innowacyjność przedsiębiorstw hotelarskich | 22 lis 2023 |
Olszewski Marcin
Staszków, Michał Stępień, Beata (promotor)
Mozalewski, Marek Przybylska-Kapuścińska, Wiesława (promotor)
Bielicki, Marcin Perez, Katarzyna (promotor)
Nowakowska, Klaudyna Niezgoda, Agnieszka (promotor) Markiewicz, Ewa (promotor pomocniczy)
Lepkowska, Emilia Popławska, Karolina
Wojewoda, Dorota