The influence of relationship with the users on innovativeness of hotel companies
Gołembski, Grzegorz (promotor) ; Olszewski, Marcin (promotor pomocniczy)
Wydział Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Kowalczyk, Barbara ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
22 lis 2023
4 lip 2017
1 321
1241
https://www.wbc.poznan.pl/publication/512985
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Kowalczyk, Barbara, 2017, Wpływ relacji z użytkownikami na innowacyjność przedsiębiorstw hotelarskich | 22 lis 2023 |
Olszewski Marcin
Nowakowska, Klaudyna Niezgoda, Agnieszka (promotor) Markiewicz, Ewa (promotor pomocniczy)
Lepkowska, Emilia Popławska, Karolina
Wojewoda, Dorota
Jeszke, Łukasz Lepkowska, Emilia Pujanek, Iwona
Staszków, Michał Stępień, Beata (promotor)
Bielicki, Marcin Perez, Katarzyna (promotor)
Mozalewski, Marek Przybylska-Kapuścińska, Wiesława (promotor)