Jawne i utajone postawy młodych konsumentów wobec produktów marek własnych sieci handlowych
Wariant tytułu:Young customers’ explicit and implicit attitude towards retailers’ private label products
Twórca: Współtwórca:Rutkowski, Ireneusz (promotor) ; Tarka, Piotr (promotor pomocniczy)
Temat i słowa kluczowe:neuromarketing ; eye tracking ; metody IAT ; zogniskowane wywiady grupowe ; etnografia wizualna ; marki własne ; zachowania zakupowe ; młodzi nabywcy
Jednostka nadająca tytuł:Wydział Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wydawca:Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Miejsce wydania: Typ obiektu: Język: Udostępniane przez:Garczarek-Bąk, Urszula ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Data wydania: Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Format obiektu cyfrowego: