Rola usług telefonii komórkowej w komunikacji marketingowej
Wariant tytułu:Role of mobile services in marketing communications
Twórca: Współtwórca: Data wydania: Wydawca:Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Miejsce wydania: Link do katalogu biblioteki: Jednostka nadająca tytuł:Wydział Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Temat i słowa kluczowe:marketing mobilny ; telefonia komórkowa ; komunikacja marketingowa ; usługi
Język: Udostępniane przez:Przybyła, Jarosław ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Typ obiektu: Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Format obiektu cyfrowego: