Strategie przedsiębiorstw w biznesie międzynarodowym
Twórca:Fonfara, Krzysztof ; Gorynia, Marian ; Najlepszy, Eugeniusz ; Schroeder, Jerzy
Współtwórca: Temat i słowa kluczowe:międzynarodowe stosunki gospodarcze ; planowanie strategiczne ; marketing ; przedsiębiorstwa
Wydawca:Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Miejsce wydania: Typ obiektu: Język: Link do katalogu biblioteki: Udostępniane przez:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Data wydania: Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Format obiektu cyfrowego: