Instrumenty tworzenia wartości dla klienta w handlu elektronicznym
Twórca: Współtwórca: Temat i słowa kluczowe:handel elektroniczny ; przedsiębiorstwa ; e-klient ; tworzenie wartości ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Opis:Opis w katalogu Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wydawca:Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Miejsce wydania: Typ obiektu: Język: Udostępniane przez:Lewicki, Marcin ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Data wydania: Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Lewicki, Marcin
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Format obiektu cyfrowego: