Uwarunkowania kulturowe i dizajn w kształtowaniu wartości marki narodowej
Twórca: Temat i słowa kluczowe:ekonomia kultury ; marka narodowa ; marketing terytorialny
Opis:Sygnatura w katalogu Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu S 4188
Wydawca: Miejsce wydania: Typ obiektu: Język: Udostępniane przez:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Bańczyk Marek
Data wydania: Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Bańczyk, Marek
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Format obiektu cyfrowego: