The role of new media in shaping contemporary consumer behavior on international market
Fonfara, Krzysztof (promotor) ; Małys, Łukasz (promotor pomocniczy)
Wydział Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Wieczerzycki, Marcin ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
22 lis 2023
19 paź 2017
8 004
7608
https://www.wbc.poznan.pl/publication/519741
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Wieczerzycki, Marcin, 2017, Rola nowych mediów w kształtowaniu zachowań współczesnych konsumentów na rynku międzynarodowym | 22 lis 2023 |
Stachowiak, Magda Ankiel, Magdalena (promotor)
Szymańska, Dorota Garczarczyk, Józef (promotor) Olejnik, Iwona (promotor pomocniczy)
Szymkowiak, Andrzej Borusiak, Barbara (promotor) Pierański, Bartłomiej (promotor pomocniczy)
Szymczak, Filip Śliwiński, Rafał (promotor)
Olejniczak Tomasz
Grzegorczyk, Tomasz Śliwiński, Rafał (promotor)