Determinants of the consumers' decisions on group buying portals
Borusiak, Barbara (promotor) ; Pierański, Bartłomiej (promotor pomocniczy)
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Szymkowiak, Andrzej ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
22 lis 2023
20 maj 2016
85
77
https://www.wbc.poznan.pl/publication/477861
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Szymkowiak, Andrzej, 2016, Uwarunkowania decyzji konsumentów korzystających z portali zakupów grupowych | 22 lis 2023 |
Kuczyńska, Anna Ankiel, Magdalena (promotor) Stachowiak-Krzyżan, Magda (promotor pomocniczy)
Szymańska, Dorota Garczarczyk, Józef (promotor) Olejnik, Iwona (promotor pomocniczy)
Pestka, Paula Mruk, Henryk (promotor)
Olejniczak Tomasz
Grzegorczyk, Tomasz Śliwiński, Rafał (promotor)
Grzywińska, Dominika Mruk, Henryk (promotor)
Stachowiak, Magda Ankiel, Magdalena (promotor)