Węzłowe problemy marketingu partnerskiego w turystyce, w Polsce
Twórca: Temat i słowa kluczowe:klient ; marketing usług turystycznych ; partnerstwo ; personel
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
Miejsce wydania: Typ obiektu: Język: Powiązania:Roczniki Naukowe. Akademia Wychowania Fizycznego w Poznaniu Zeszyt 53
Udostępniane przez:Biblioteka Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu ; Akademia Wychowania Fizycznego w Poznaniu
Data wydania: Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Akademia Wychowania Fizycznego w Poznaniu
Digitalizacja:Biblioteka Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
Format obiektu cyfrowego: